KANKAANPÄÄN SEURAKUNNAN SÄHKÖISET KANAVAT JA MATERIAALI

Täältä löydät linkit seurakunnan sähköisiin kanaviin. Youtubesta löytyy hartauksia ja virsiä. Lapsille kiinnostavaa materiaalia löytyy kanavalta papis Kankaanpää. Facebookiin seurakunta päivittää myös materiaalia. Pääset katsomaan materiaalin vaikka et olisi kirjautunut.

Youtube kanava

Klikkaa tästä youtube kanavalle!

Youtube kanava Papis Kankaanpää Nuorisolle ja lapsille kiinnostavaa materiaalia!

Klikkaa tästä katsomaan!

Kankaanpään seurakunnan facebook sivu.

Klikkaa tästä facebookiin!

Sinun ei tarvitse rekisteröityä facebookiin. Sivu on julkinen. Jos et ole kirjautunut facebookiin se pyytää kirjautumista. voit ohittaa tekstin klikkaamalla kohtaa "ei nyt". Pääset katsomaan kaiken materiaalin kirjautumatta.

">
" data-tabs="timeline" data-height="" data-width="500" data-small-header="true" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true" style="width:100%">

" class="fb-xfbml-parse-ignore m-0 p-0 pb-3 bg--grey-light">" target="_top">

YouTube-video

Youtube soittolistat

Tästä linkistä pääset suoraan soittolistoihin, josta voit valita esimerkiksi hartauden tai kuunnella virsiä ja laulaa mukana.

Kankaanpään seutu live

Yhteistyössä Kankaanpään seudun kanssa seurakunta on kuvannut jumalanpalvelukset ja kirkkoillat suorana lähetyksenä.

Kankaanpään seudun sivulta pääset katsomaan tallenteet lähetyksistä

YouTube-video