Kuljetuspalvelu

Seurakuntamme laajentuessa myös välimatkat ovat pidentyneet. Saamamme palautteen pohjalta olemme päättäneet kokeilla joukkokuljetuspalvelua pienellä omavastuuosuudella. Tämä on mielekästä toteuttaa rippikoulun seurakuntaan tutustumisten 'teemapäivien' kohdalla. Näitä teemapäiviä ovat äRGee 2.12., Kummikirkko 17.3. ja L/D -päivä 13.4. Kaikki kolme teemapäivää toteutetaan Kankaanpään keskustassa tai Hakoniemen leirikeskuksessa. Tämä sijoittautuminen on järkevää siitä syystä, että rippikoululaisista suurin osa on jo valmiiksi Kankaanpään keskustassa tai sen tuntumassa. Tästä johtuen kartoitamme tilannetta Honkajoen, Jämijärven, Karvian ja Siikaisten suunnalla kuljetustarpeesta. Järjestämme kuljetuksen näiltä suunnilta siinä tapauksessa, että 'joukkokuljetustarve' ylittyy. Tämä ylittyy silloin, kun väkeä ilmoittautuu näiltä suunnilta enemmän kuin kimppakyydissä henkilöautossa olisi mahdollista toteuttaa.

Reitti ja aikataulu tarkentuvat ilmoittautumisen päätyttyä.

Kuljetuksen omavastuu osuus on 5€, jonka maksamiseen lähetetään maksulinkki.

Seuraava kuljetukohde on äRGee 2.12.

Ilmoittautuminen päättyy viikkoa ennen eli 25.11.

Ilmoittautumaan pääset tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.