KYMPPI -tapahtumat

Seurakuntamme järjestää kerran vuodessa lokakuun alussa kaksi tilaisuutta, jotka koskevat kuluvana vuonna kymmen vuotta täyttäviä tyttöjä ja poikia. Kymppisynttäreillä on  ohjelmaa, synttärikakku ja artisti viihdyttämässä sankareita ja heidän 'huoltojoukkojaan'. Kymppileiri on viikonlopun (pe-su) pituinen leiri, jossa on touhukasta toimintaa.

KYMPPISYNTTÄRIT

Tämän vuoden kymmpisynttäreiden ajankohta ei ole vielä tiedossa, mutta ne pidetään Seurakuntasalissa (Keskuskatu 51B) jokupäivä x.10. klo 18 alkaen. Synttäreiden artistinavieraana on xx -artisti. Heihin voi käydä etukäteen tutustumassa täältä. Synttärit kestävät noin kaksi tuntia.

KYMPPILEIRI

Kymppileiri toteutetaan Hakoniemessä pe-su 4.-6.10. Leirille tullaan ja leiriltä lähdetään omin kyydein. Leiri alkaa pe klo 18, joten ensimmäinen ruokailu on vasta iltapala. On siin hyvä syödä päivällinen kotona. Leiri päättyy su klo 13:30 alkavaan päiväjuomaan. Päiväkahville ovat tervetulleita myös hakijat. Leirille pääsee ilmoittautumaan tästä.