Kristityt yhdessä Aamurukousviikko / Heliövaara)

ma 6.5. klo 6.00

Kpään srkn seurakuntasali

Kristityt yhdessä aamurukousviikko ma-ke 6.5. - 8.5. klo 6!!!!! alkaen. Tule, kun sinulle sopii ja lähde, jos työ kutsuu....Maanantaina ollaan Kankaanpään seurakuntasalissa, tiistaina helluntaiseurakunnassa ja keskiviikkona vapaaseurakunnassa. Olet lämpimästi tervetullut jokaisena aamuna rukouskierrokselle! Aamurukoukset johtaa lähetystyöntekijä Aapo Heliövaara yhdessä seurakuntaväen kanssa.

Kristityt yhdessä aamurukousviikko ma-ke 6.5. - 8.5. klo 6!!!!! alkaen. Tule, kun sinulle sopii ja lähde, jos työ kutsuu.....Maanantaina ollaan Kankaanpään seurakuntasalissa, tiistaina helluntaiseurakunnassa ja keskiviikkona vapaaseurakunnassa. Olet lämpimästi tervetullut jokaisena aamuna rukouskierrokselle!
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä