Jämijärven seurakunnan lähetystyö

Lähetystyö Jämijärven seurakunnassa perustuu Jeesuksen antamaan käskyyn viedä    evankeliumi kaikkeen maailmaan ja kaikille luoduille. Keskeisenä lähettien muistaminen srk.n jumalanpaveluksissa rukouksin sekä osallistuminen heidän työn tukemiseen rahallisesti.

Jokaisella lähetillä on seurakunnassa oma yhteyshenkilö joka pitää heihin yhteyttä ja jakaa kuulumisia seurakunnalle eri tilaisuuksissa. Lähetit Maria ja Mikko Vuorma Papua Uusi-Guinealla Suomen ev. Lut. Kansanlähetyksen kautta. Virpi Otieno Keniassa Suomen luterilaisen evankeliumiyhdistyksen kautta. Erja (Säde) Aweida Israelin Haiffassa Ebeneser vanhainkodin työssä. Merja Kramsu on Venäjän työssä Pietarissa Suomen Lähetysseuran kautta. Lisäksi on ystävyysseurakunta Namibian Okongolla jota myöskin tuemme rukouksin

Tietoa lähetyksestä pyrimme tuomaan esille kodeissa ja seurakuntakodilla järjestettävissa  lähetystilaisuuksissa. Mahdollisuuksien mukaan pyrimme saamaan myöskin lähettivierailuja aikaiseksi. Kouluvierailuja pyritään järjestämään mahdollisuuksien mukaan. Lähetystyöstä  kerrotaan lapsille seurakunnan ja kunnan päiväkerhoissa samoin kuin rippikoulussa ja nuorten illossa.

Halutessasi voit myös järjestää lähetysillan kodissasi ja pyytää seurakunnasta apua ohjelmaan esimerkiksi kirkkoherralta tai  lähetyssihteeriltä. Ainakin kerran vuodessa pyrimme järjestämään lähetyslounaan ja arpajaiset sekä myyjäiset lähetyksen merkeissä. Tietoa tilaisuuksista löytyy paikallislehtien kirkolliset osastolta viikottain.

Tervetuloa tilaisuuksiin

Nairobin nurkilla naisille opetetaan myös hygieniaa.

Lähetyssihteeri
Kirkkotie 14 a